– bo‘lajak saylovlarda o‘ziga ko‘proq saylovchilarni jalb etish, ularning qo‘llab-quvvatlashini ta’minlash maqsadida siyosiy tomonidan olib boriladigan targ‘ibot tadbirlari tizimi. S.k.da jamoat birlashmalari, ommaviy axborot vositalari, turli qo‘llab-quvvatlash guruhlari va b. qatnashadi. S.k. davrida targ‘ibotning asosiy shakllari (usullari): saylovoldi yig‘ilishlari va mitinglar o‘tkazish, ro‘znomalarda pamfletlar va maqolalar chiqarish; saylovoldi afishalari, plakatlar yopishtirish, radio va televidenie orqali chiqishlar shaklida amalga oshiriladi. Hozirgi zamon saylov qonunlari odatda S.k. olib borishni mufassal tartibga soladi. Birinchidan, S.k. olib borish muddati (ayrim hollarda esa hududi) aniq belgilanadi. S.k., odatda, saylovni tayinlash to‘g‘risida e’lon qilingan kundan yoxud nomzodni (partiya ro‘yxatini) ro‘yxatga olishdan boshlanadi va ovoz berish boshlanishiga 1–2 kun qolganda to‘xtatiladi. Ikkinchidan, davlat tomonidan ommaviy axborot vositalarini saylovoldi targ‘iboti uchun partiyalarga va nomzodlarga berish tartibi ishlab chiqiladi. Uchinchidan, S.k.ni mablag‘ b-n ta’minlash tartibi va shartlari belgilanadi. Mas, qator mamlakatlar (AQSh, Yaponiya, Buyuk Britaniya) qonuni S.k.ni o‘tkazishga yo‘l qo‘yilishi mumkin bo‘lgan xarajatlar eng ko‘p miqdorini belgilaydi. Qonun ko‘pchilik mamlakatlarda partiyalar va nomzodlar foydasiga xususiy shaxslardan xayriya mablag‘lari tushishining maksimal miqdorini, S.k.ni davlat tomonidan subsidatsiyalash imkoniyati miqdori va shartini belgilaydi. S.k.ni noma’lum va chet el manbalaridan moliyalash qat’iyan taqiqlanadi.